Menu
REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Reklamační protokol / Vrácení zboží v ochranné lhůtě

Bez řádně vyplněného reklamačního protokolu nebude reklamace přijata a bude odeslána zpět!!

     Reklamační protokol si prosím vytiskněte, jste-li nespokojen s dodávkou, zboží nesedí a pod., řádně vyplňte čitelně hůlkovým písmem a poté doručit k nám s reklamovaným zbožím, nejlépe doporučenou poštou s dokladem a podkladem.

     Jedná-li se o závadu kosmetickou, nefunkční prosíme o nafocení, natočení a popsání reklamace, LCD a dotykové vrstvy vždy odzkoušené nelepené a nešroubované. Tím výrazně urychlíte reklamaci.

     V případě, že Vaši reklamaci kladně posoudíme, vyřešíme ji dle zákona nejpozději do 30ti dní od jejího přijetí, nikoli dne zaslání a to buď vracením platby, nebo výměnou.

Upozorňujeme také, že zboží, které vracíte bez udání důvodu ve lhůtě 14dní nelze uplatnit u nákupu na IČ a DIČ!!!!

 

 

Kupující - spotřebitel má nárok na 2 letou záruční dobu na zakoupené zboží v internetovém obchodě impacto.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, tedy nakup na IČ/DIČ, má nárok pouze na záruční dobu:

- v délce trvání 12 měsíců na příslušenství (nabíječky, pouzdra...)

- v délce trvání 6 měsíců na kapacitu baterie

- v délce trvání 3 měsíců na náhradní servisní díly (dotyková skla, LCD displeje, flex pásky, sluchátka, reproduktory, vibry atd...) 

- záruka na díly repasované, poservisní a jiné je pouze 1měsíc

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu ipacto.cz - s řádně vyplněným reklamačním protokolem dle podmínek rozdíl MO a VO a právním řádem platným v ČR.

- záruka se nevztahuje na nedobornou montáž, tedy pokud díl nebyl motnován přímo naší společností

- záruka se nevztahuje na reklamace LCD iPhone, Samsung a Nokia - pokud nejsou měněny v autorizovaném servise

- vyřízení reklamace u zákazníka s IČ a DIČ může být delší z důvodu zajištění noveho dílu a pod. a to v délce až 60ti dnů

 

 

 

Jméno:            …………………………………………………………………………………….

Příjmení:         …………………………………………………………………………………….

Firma:             …………………………………………………………………………………….

Adresa:           …………………………………………………………………………………….

Město:             …………………………………………………………………………………….

PSČ:                …………………………………………………………………………………….

 

Č. Faktury:                                         …………………………………………………………..

Č. Objednávky:                                   …………………………………………………………..

Datum vystavení/ Datum prodeje:         …………………………………………………………..

Kontaktní e-mail:                                 …………………………………………………………..

Kontaktní telefon:                                …………………………………………………………..

Kontaktní osoba:                                  …………………………………………………………..

     Model, č. dílu, typ, popis produktu/dílu-ů a závada/y, prosíme taky o uvedení zda vyžadujete výměnu zboží případně vrácení platby na č.ú., který nám prosím také uveďte.

     Upozorňujeme, že není možné řešit reklamaci svými a jinými způsoby - bez posouzení, reklamačního odd. – takové reklamace budou ihned zamítnuty!!!!

     Nelze tedy zaslat nebo přijít na provozovnu položit díly a chtít okamžitě platbu, že jste si již objednali další sami. Mnozí obchodníci zasílají poškozené díly, prasklé díly, ohnuté a potrhané flexy, které u výstupu prochází kontrolou a odešly plně v pořádku, vrací díly, které nebyly zakoupeny u naší společnosti a zkouší různé varianty, kde díly vrátit. LCD, sklíčka, středové díly, dotykovky - všechny tyto díly mají naše ochranné plomby, ražení, vodoznaky a skryté razítka - bez tohoto - seškrábané plomby či dokonce žádného značení reklamace taktéž nebude uznána!! 

      Volba vrácení peněz je u IČ/DIČ obchodníků pouze při vadných nefunkčních dílech a LCD odzkoušených předem a řádně posouzených reklamačním oddělením a vedením společnosti.

     Reklamace LCD a dotykové vrstvy užité, lepené šroubované již nebudou přijaty!!!! Dále nebudou přijaty reklamace a vrátky od obchodníků, kteří nakoupili zboží a poté vracejí, že se již zboží nehodí, nechtějí, nebo klienti zboží zamítli!!!!

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

Možnosti reklamace prosím zaškrtněte:

  • Výměna
  • Odstoupení od nákupu ve lhůtě 14ti dní (neplatí pro IČ a DIČ zákazníky)
  • Vrácení platby na účet č.:………………………………………………………………………..
  • Poškozené zboží expedicí
  • Poškozené zboží doručovatelem
  • Jiný důvod: 

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

 

 

                    Reklamované zboží zašlete, nebo předejte osobně PO-PÁ 09:00 - 15:00 hodin na adrese:  
Impacto - REKLAMAČNÍ ODD.p Siudová, 1.máje 14/69, 709 00, Mariánské hory.

 

 

 

         V ………………………… dne ………………..                     Podpis: …………………………………………………. 

 

ke stažení zde: word

up
Sklep internetowy Shoper.pl